<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Seminar

ICD klubben afholder hvert år et Seminar for medlemmerne.

Seminaret strækker sig over en enkelt weekend  startende fra lørdag med fælles frokost til søndag med fælles frokost. Som hovedregel afholdes seminaret i august måned. På seminaret er der et foredrag eller en præsentation, der har sundheds fagligt indhold og som lægger op til en diskussion om et bestemt problem eller emne, og der opfordres derfor til, at deltagerne deltager aktivt heri. Derudover kan et seminar også indeholde kulturelle oplevelser og lørdag aften bliver der knyttet bånd og vidensdelt emner under den fælles middag.

Seminarer afholdes forskellige steder hvert år, for det meste i Danmark og der er deltagerbetaling i forhold til overnatnings ønsker, samt for drikkevarer til frokost og andre ikke medregnet fornødenheder.

Har du ideer til emner der kan præsenteres på et seminar, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen.